Preaload Image
Back

Programi parashkollor Maarif

Programi Parashkollor Maarif është krijuar për të formuar nivelin e parë të arsimit në përputhje me kornizën IM (Programi Ndërkombëtar Maarif), i cili është zhvilluar me qëllimin për t’u siguruar që shkollat ​​e Fondacionit Turk Maarif të kryejnë aktivitete edukative dhe trajnuese në një mënyrë të qëndrueshme. në përputhje me Modelin Edukativ Maarif. Nëpërmjet standardeve të zhvilluara në kuadër të MI, synimi ka qenë të sigurohet progresi arsimor në një mënyrë të integruar, kumulative nëpërmjet procesit që shtrihet nga niveli parashkollor në nivel universitar, vlerëson cilësinë e arsimit që ofrohet dhe përdor qasjet. për arsimin që është i qëndrueshëm.

Duke filluar nga viti akademik 2023-2024, MISB do të zbatojë Programin Parashkollor Maarif i cili është miratuar dhe akredituar nga Ministria Rumune e Arsimit dhe Agjencia Rumune e Sigurimit të Cilësisë në Arsimin Parauniversitar (ARACIP) në janar 2023.

Qëllimet e Arsimit Parashkollor të Fondacionit Turk Maarif

Në përputhje me misionin, vizionin, profilin e të mësuarit dhe parimet bazë të fondacionit, synimet që duhet të arrihen përmes edukimit parashkollor të FMSH-së janë si më poshtë:

Parimet Themelore të Edukimit Parashkollor të Fondacionit Turk Maarif

The core principles of the Turkish Maarif Foundation Preschool Education are as follows:

Rëndësia e edukimit parashkollor

Mosha 0-6, e cila bie në periudhën e fëmijërisë së hershme dhe përfshin vitet e arsimit parashkollor, konsiderohet si periudha më kritike në jetën e njerëzve, sepse atëherë fëmijët përjetojnë zhvillimin më të shpejtë në fushën e njohjes. përvetësimi i gjuhës, shoqërueshmëria, emocionaliteti dhe shkathtësia fizike dhe psikomotorike. Gjatë kësaj periudhe, zhvillimi i fëmijëve përparon shumë më shpejt se në fazat e tjera të zhvillimit. Zhvillimi i trurit të fëmijës përfundon në masë të madhe në kohën kur ata arrijnë moshën gjashtë vjeç, dhe po kështu, shumica e zhvillimeve në aspektin e formimit të personalitetit dhe përvetësimit të gjuhës ndodhin në këtë periudhë.

Sipas kërkimeve shkencore, arsimi parashkollor jep gjithashtu një kontribut të rëndësishëm në fusha të tilla si suksesi akademik dhe social, si dhe shëndeti i mëvonshëm i të rriturve, i cili ndikon në jetën e njerëzve në tërësi. Për më tepër, edukimi parashkollor mund të ketë ndikime pozitive në aftësitë e të menduarit të fëmijëve, shtrirjen e vëmendjes, aftësinë për t’u përqendruar, aftësitë për zgjidhjen e problemeve, zhvillimin e personalitetit, aftësitë sociale, aftësitë e kujdesit për veten dhe aftësitë psikomotore. Në këtë drejtim, pretendohet se kthimet ekonomike afatgjata të investimeve financiare në arsimin parashkollor janë të paktën tre deri në katërfish.

Në fëmijërinë e hershme, e cila përgjithësisht konsiderohet të jetë periudha kur zhvillimi individual ndodh më shpejt, është thelbësore të mbështetet zhvillimi i fëmijëve nëpërmjet mjediseve dhe stimuluesve që ofrohen, të cilat duhet të përkojnë me moshën, interesat dhe atributet e veçanta të zhvillimit të tyre. Sigurimi i mjediseve të të mësuarit që lehtësojnë përvojat njohëse, emocionale dhe psikomotorike, apelojnë për më shumë se një nga pesë shqisat dhe sigurojnë akses në një shumëllojshmëri stimujsh me cilësi të lartë mund të sigurohet nëpërmjet një edukimi parashkollor që bazohet në kërkime shkencore dhe është i përshtatshëm për karakteristikat zhvillimore të nxënësve.

Zonat e Zhvillimit

Mbështetja e të gjithë komponentëve të zhvillimit është një nga faktorët më të rëndësishëm për suksesin e programeve arsimore sepse qeniet njerëzore janë qenie biopsikosociale. Programi mbështet fëmijët në të gjitha fushat e zhvillimit dhe të të mësuarit. Ai përfshin përvetësimin e njohurive të hershme akademike, aftësive psiko-sociale dhe motorike, të cilat formojnë bazën e aftësive që do të kenë nevojë gjatë gjithë jetës së tyre, me zhvillim të synuar në fushat njohëse, fizike, social-emocionale dhe gjuhësore.

Fushat e të mësuarit

Për të arritur standardet dhe objektivat e fushës të përcaktuara për të gjitha fushat e zhvillimit, fushat e të mësuarit janë:


– Matematikë,

– Shkencë dhe Teknologji,

– Shkencat shoqërore,

– Gjuha, – Komunikimi dhe shkrim-leximi i hershëm,

– Luaj dhe Lëvizje,

– Arte Pamore, (Arte Muzikore-Performuese)

 

Rezultatet dhe treguesit e këtyre fushave janë përgatitur.

Programi Ndërkombëtar Maarif Parashkollor

Programi Ndërkombëtar Parashkollor Maarif është krijuar për të përbërë nivelin e parë të arsimit në përputhje me kuadrin IM (Programi Ndërkombëtar Maarif), i cili është zhvilluar nga profesionistë të arsimit dhe studiues.

  1. MP1/ 3-4 vjet
  2. MP2/ 4-5 vjet
  3. MP3/ 5-6 vjet
  4. Programi parashkollor Maarif ka 3 faza